Hvis du oplever fejl på din harddisk, SSD disk, SD-kort, USB-pind, laptop, iMac, NAS mv. eller du har slettet filer ved en fejl. Så STOP med at bruge enheden med det samme. Udtag den eller sluk for strømmen.
Enhver brug af en defekt harddisk kan gøre en senere datagenskabelse meget mere besværlig, dyrere og resultatet dårligere. Det samme gør sig gældende for andre typer lagermedier.
Hvis dine data er vigtige, så må du IKKE give harddisken eller hvad det måtte være, videre til en ven, der er “IT-ekspert”. Uden specialudstyr og specialviden om datarecovery kan det meget let gøre forværre situationen drastisk og i en del tilfælde umuliggøre en efterfølgende professionel datagenskabelse.
Kontakt PAD-dataservice på tlf. 21860069, via denne formular eller skriv til support@pad-dataservice.dk
Datarecovery-proces
Når vi har snakket med dig eller svaret på din mail/ kontaktformular, indsender du det defekte lagermedie til os eller afleverer det efter nærmere aftale på vores kontor, Torvegade 14, 1. 8900 Randers C.
Ved fremsendelse skal lagermediet pakkes godt ind og sendes i en papkasse med fragtmand (GLS eller lign) eller som postpakke, så du har et tracking nr.
Vi laver en gratis analyse, når vi har modtaget lagermediet og fremsender et fast tilbud på datagenskabelse samt en tidshorisont.
Hvis du vælger at acceptere tilbuddet, går vi i gang og aftaler samtidig, hvordan de genskabte data skal leveres.
Du kan vælge selv at sende et passende lagermedie med, købe et af os eller downloade dem via et fremsendt link.
Hvis ikke tilbuddet står mål med værdien af de data, mediet indeholder, så kan du få returneret det mod forsendelse eller afhente det efter aftale.
Hastegebyr
Det er muligt at få en analyse eller datarecovery sat i gang med det samme, have en tekniker på sagen 24/7 til den er løst, få on-site support, afhentet og bragt lagermedie mv – mod betaling af gebyr.
Kontakt os på 2186 0069 for at høre nærmere.