PAD Dataservice
Harddisk data recovery - Datagenskabelse

Vi gendanner tabte data ved fejlsletning, formatering, systemfejl og fysisk skadede medier - harddiske, USB-sticks, DVD/CD'er og memorycards
spacer
PAD-dataservice * Handelsbetingelser

Om data- og personbeskyttelse, datagenskabelses-proces, tidsrammer, priser, hasteopgaver, betaling, returnering af lagermedie, ansvarsbegrænsning, force major, forsikringsforhold

    |  PRINT  |  EMAIL 

 

Data- / personbeskyttelse

PAD-dataservice behandler alle data og kundeoplysninger fortroligt og udleverer ikke oplysninger/ data til 3. part.

 

Datagenskabelses-proces:

  1. Indledende personlig vurdering

    Tidsramme: 0-1 dag
    Pris: Gratis

  2. Teknisk analyse

    Tidsramme: 2-5 arbejdsdage
    Pris: Gratis

  3. Recovery og rekonstruktion
    Overførsel af genskabte data til nyt medie efter eget valg

    Tidsramme: 2-28 arbejdsdage (det kan dog svinge meget alt efter, hvor svært det er at skaffe reservedele)
    Pris: Fast tilbud (se cases)

 

Haste-opgaver

I tilfælde af hasteopgaver er der mulighed for at få nedbragt tidsrammen for teknisk analyse og datagenskabelse mod ekstrabetaling.  Kontakt PAD-dataservice for yderligere oplysninger.

 

Betaling

Når en datagenskabelse er afsluttet, faktureres kunden for det aftalte beløb.
Ved manglende betaling opkræves 2,5% i månedlig rente samt rykkergebyr.

 

Forsendelse og returnering af harddisk/ lagermedie

Al forsendelse til og fra PAD-dataservice af det originale beskadigede lagermedie, såvel som af nye medier, sker på kundes regning.
PAD-dataservice er kun forpligtet til at returnere lagermedier i samme indpakning som modtaget.

 

Ansvarsbegrænsning

Der tages forbehold for, at PAD-dataservice under processen kan afbryde denne, hvis det vurderes, at en tilfredsstillende datagenskabelse enten ikke er mulig – eller ikke er mulig indenfor tilbuddets ramme.
PAD-dataservice giver ingen garanti for, at rekonstruerede data kan anvendes, selv om de fremstår som 100 % logisk korrekte.

Såfremt de tabte data ikke kan genskabes i lovet omfang, betales der  ikke for gendannelsesforsøg.
I tilbuddet til kunden kan dog forekomme individuelle poster, som f.eks. reservedele og arbejdsløn i forbindelse med reparation, der skal betales uanset opgavens udfald.

PAD-dataservice opbevarer en kopi af rekonstruerede data i 14 dage med mindre andet er aftalt.

 

Force major

PAD-dataservice tager forbehold for force major-situationer, begrænset eller utilgængelighed af hardware, software, teknisk information mv., der forsinker eller umuliggør arbejdet med analyse og genskabelsesproces.
PAD-dataservice eller kunden kan i sådanne tilfælde endeligt opsige aftalen med 7 dages skriftlig varsel såfremt den nævnte tilstand har varet mere end 14 dage.

 

Forsikringsforhold

Kunden er ansvarlig for transportforsikringer, transportrisiko og fragtomkostninger. Risici for hændelig skade eller ødelæggelse af indleverede materialer bæres af kunden - også såfremt materialet befandt sig i PAD-dataservice’s varetægt på tidspunktet for skaden. I det omfang PAD-dataservice’s forsikringer dækker skaden, kommer dette kunden til gode.



Hjælp - jeg har mistet data fra min SSD-harddisk (Solid State Drive)

Har du slettet vigtige filer gemt på din SSD-harddisk (Solid State Drive), er du kommet til at formatere den ved en fejltagelse, kan computeren pludselig ikke længere finde drevet/ filerne, vises SSD-


Sådan redder vi dine data

En kort beskrivelse af den datagenskabelses-proces, som PAD-dataservice benytter sig af: I første omgang forsøger vi at få en brugbar kopi (image) af hele harddisken/ mediet. Den kopi benytter vi til


Hjælp - jeg har mistet data fra mit hukommelseskort, mit kamera eller min mobiltelefon

Var du for hurtig på aftrækkeren, når der skulle slettes billeder på det digitale kamera - er din nye smartphone´s hukommelseskort pludselig tomt - kan SD-kortet ikke længere findes af computeren elle


Hjælp - jeg har mistet data fra min USB-pind / knækket min USB-nøgle

Har du slettet vigtige filer gemt på din USB-pind/ USB-stick, er du kommet til at formatere den ved en fejltagelse, er den knækket eller på anden måde fysisk ødelagt eller kan computeren pludselig ikk


Hjælp - jeg har mistet data fra min computer, laptop eller tabt min eksterne harddisk på gulvet

Hvad skal du gøre, hvis din harddisk eller computer siger mærkeligt eller holder op med at virke - hvis den eksterne harddisk er faldet på gulvet, hvis du er kommet til at slette en forkert fil eller


Kontaktoplysninger - PAD-dataservice

Download følgeseddel, adresse, telefonnummer, email, CVR og bankoplysninger.




pad-dataservice
www.pad-dataservice.dk  - info@pad-dataservice.dk - tlf. +45 2186 0069 - © 2010 PAD - Sitemap